الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات النا

ماجرای حرف زدن النا

1391/7/13 8:24
نویسنده : گیلدا
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

بابای النا از النا می پرسه دو دو تا میگه چهار تا.سه سه تا میگه نه تا.چهار چهار تا میگه شونزده تا.به خاله اش که می رسه می گه هلو. هو آر یو.تنک یو.یک بلایی شده که نگو هر چی بهش میگی سریع جواب می ده.

دیروز به بابا بزرگش میگه شامپوی بچه ام کو؟بابا بزرگش میگه کدوم بچه ات .بعد خاله اش رو نشون می ده.هممون می زنیم زیر خنده.خنده

وقتی پیاز خورد می کنم می بینه اشکام می یاد میگه مامان خوبی؟دو بار یا سه بار می پرسه خوبی؟خوبی؟بعد که بهش جواب می دم میخنده و می ره.

جارو برقی رو که میخوان روشن کنند میگه روشن نکن النا می ترسه.خنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسرین مامان باران
15 مهر 91 9:59
جانم دختر شیرین زبون .
samaneh
16 مهر 91 17:53
________________.###* _____________.*###### _____________*###### ___________*####### __________*########. _________*#########. _________*######*###* ________*#########*## _______*##########* *# _____*###########_____* ____############ ___*##*######### ___*_____######## __________####### ___________*###### ____________*#####* ______________*####* ________________*###* __________________*##* ____________________*##. _____________________*##. ______________________.## ______________________.###. ____________________.######. __________________._##*___*##.
مامان الیناجونی
17 مهر 91 20:05
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم النای عزیز روزت مبارک
مامان نسترن
29 مهر 91 16:52
دوست خوبم حالت چطوره بهتر شدی


سلام عزیزم.فعلا آتل پام رو باز کردم.ولی خیلی سخت می تونم باهاش راه برم.ممنون که به فکر من بودی.شما لطف دارید.انشااله همیشه سالم و شاد باشید.
مامان نسترن
3 آبان 91 1:58
سلام گیلداجونم. ممنونم از راهنمایی و همدلی بامن. دارم یکمی روی خودم کار می کنم. سعی می کنم کمتر فکرای منفی بکنم. خیلی بد شدم. خدا بحالم رحم کنه