الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات النا

اندر احوالات مادر النا و النا

1391/7/19 9:19
نویسنده : گیلدا
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی رفتم 3 روز پیش دکتر بازم عکس گرفتم از انگشتم .ناراحتدکتر گفت وای وای... چرا اصلا استخون پات جوش نخورده؟آخگفتم به علت حساسیت به لبنیات مخصوصا شیر نمی تونم لبنیات بخورم.گفت من به این کارا کار ندارم باید لبنیات بخوری.رو کرد به همسری و گفت لبنیات زیاد بخوره شما موافقی؟همسری گفت من که حرفی ندارم خودش نمی خوره.سوالخلاصه چشمتون روز بد نبینه که با حساسیت شدید دارم لبنیات می خورم و اونقدر حالم بد می شه که نگو.گریهکلافهبگذریم مورد دوم رو اعلام کنم:

هورا ........لبخندلبخندلبخندنمره امتحان حسابداریم رو از آموزشگاه گرفتم. از 100 گرفتم 99 .تشویقتشویقتشویقاستادم گفت باید شیرینی بدی.گفتم بابا من 100 می گرفتم اصلا غلط ندارم نمی دونم چرا بهم 99 داده.استادم خندید و گفت حتما از حرص دلش بهت 100 نداده.منتظرم تا گواهینامه ام آماده بشه و برم دوره بعدی .

و اما مورد سوم:دیروز موهای النا رو کوتاه کردم .مدل گرد براش زدم.عالی شده.خیلی عالی.تشویقاونقدر ناز و خوشکل شده که نگو.همه میگن خیلی خوشکل شده.بعد یه عکس براتون می ذارم.یادم رفت بگم من دییلم آرایش و پیرایش هم دارم و یه مدت هم آرایشگاه داشتم.مژهبماند که الان تو یه شرکت خصوصی کار می کنم و مدیر بازرگانی هستم.هر جا که تونستم یه چیزی یاد گرفتم.جالبترش اینه که لیسانس شیمی کاربردی هم دارم.و اصلا کارم به رشته دانشگاهیم نمی خوره.البته اصلا اصلا که نه چون تو بازرگانی مواد صنعتی هستم.

راستی 15 مهر هم تولدم بود همسری برام یه تولد کوچولو سه نفره گرفته بود .با یه کیک خیلی خوشکل.لبخنددو تا کادوی دیگه هم گرفتم یکی از بابا و مامان مهربونم.یکی هم از خواهر شوهری .آخه من مادر شوهر ندارمگریهواقعا داشتن این بزرگها تو زندگی نعمته.نعمت خیلی بزرگیه که بعدها قدرشون رو می دونیمقهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نسترن
21 مهر 91 18:30
اولا تولدت مبارک خانومی.
دوما تا حالا نشنیده بودم که کسی به لبنیات حسایت داشته باشه. مراقب خودت باش. قرص کلسیم استفاده کن. اینشالاه زودتر خوب بشی.


ممنون عزیزم.افراد زیادی به لبنیات حساسیت پیدا می کنند حتی بعضی از کودکان در بدو تولد هم به لبنیات حساسیت دارند
نسرین مامان باران
22 مهر 91 12:15
سلام گیلدا جون
تولدت مبارک
منم به شیر حساسیت دارم .چه عروس خوبی .


سلام عزیزم.ممنون.
مامان الیناجونی
6 آبان 91 12:57
سلام انشاا... هر چه زودتر به بهبودی کامل برسید ... تولدتون هم مبارک باشه امیدوارم همیشه پیروز . شادو موفق باشید.
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 16:12
سلام دوست گلم ممنون که به دیدنمون اومدین وتبریک گفتین. بابت راهنماییتون هم ممنون
گیلدا
11 آبان 91 11:31
خدا دختر گلتون براتون حفظ کنه
زهرا
26 شهریور 92 12:49
سلام من تو وبلاگم دارم گالری عکس نی نی های ناز و راه میندازم دوست دارم از عکس نی نی شما هم باشه اگه خواستین بهم اجازه بدین بی زحمت تشریف بیارین. http://lamiyaa.blogfa.com