الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات النا

نظرات (8)

مامان زینب
10 مهر 91 21:43
سلام
ماشاالله چه دختر زیبایی خدا برات حفظش کنه
من شما را لینک کردم اگر دوست داشتید شما هم ما را بلینکید با تشکر


سلام.ممنون عزیزم.منم شما را لینک کردم.
مامان امير علي
11 مهر 91 11:50
سلام اي جانم خدا حفظش كنه .


سلام.ممنون عزیزم
نسرین مامان باران
11 مهر 91 14:35
جانم چه عکسهای خوشگلی.
مامان تیارا
12 مهر 91 11:46
عزیز دلم هزار ماشاءاله
مامان اریانا
13 مهر 91 7:22
سلام ماشاالله چه دختر زیبایی خدا برات حفظش کنه عزیزم وبلاگتونم خیلی زیباست افریین
غزاله
15 مهر 91 13:15
عزیزم من عاشق النا خوشگله هستم . قربونش برم با این ژستهاش . ماشالله .
منم مثل شما شاغلم . مادرم و کلاس میرم و کلی دغدغه تو زندگی .درکت میکنم و تازه زمینه های فکریمون هم تا جایی که خودت نوشتی مثل هم هست . پس میگم بهت خسته نباشی مادر مهربون


ممنون عزیزم.شما لطف دارید.خسته که نیستم .مامان باشی و خسته مگه میشه.اتفاقا انرژیم فوق العاده زیاده اونقدر زیاد که هر کی بهم می رسه میگه چطوری با این همه کار وقت می کنی به کارات برسی.برای شما هم آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
گیلدا
11 آبان 91 11:33
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
20 تیر 92 12:10
دوست بزرگوار گیلدا عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.