الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات النا

معرفي يك سايت و ماهنامه خوب

1393/2/11 10:40
نویسنده : گیلدا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به دوستاي گلم.به نظرم ماهنامه شهرزاد بهترين ماهنامه ايي است كه تا حالا مطالعه كردم.در اين ماهنامه اطلاعات زيادي در مورد كودك و تربيت كردن اون و همچنين والدين نوشته شده.فقط اشكالش در يك چيز هست و اون اينكه همه شماره هاي اين ماهنامه عالي در دسترس شهرستانيها نيست و فقط در تهران بطور مرتب توزيع ميشه.اينم آدرس سايت اون:

shahrzadpress.com

البته من كتاب دكوراسيون كودك،بافت كودك،و همينطور كتاب آشپزي كودك رو هم بصورت پست خريداري كردم.بسيار عالي بود.

با تشكر از مسئولين و سردبير اين ماهنامه عالي و زيبا.واقعا من به همه پيشنهاد مي كنم كه حتما اين ماهنامه رو مطالعه كنند.به نظرم بهترين ماهنامه موجود در ايران هست.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان نسترن
18 اردیبهشت 93 8:31
ممنونم گیلداجون. چندشماره ازشو خوندم .همونطورکه می گی عالیه. مجله ایده ال هم خوبه. ممنون از اطلاع رسانیت
نسرین مامان باران
24 اردیبهشت 93 10:55
نسرین مامان باران
20 خرداد 93 11:04
سلام گیلدا جون منم خیلی برام سخت بود بچه دوم اما واقعا بخاطر باران بیشتر از این نتونستم مقاومت کنم همش می گفت من تنهام . داشت دچار توهم میشد و تو تنهاییش با نی نی مون حرف میزد . البته حق دارن ادم بدون خواهر برادر یعنی هیچ . امیدوارم به هرچی میخوای برسی . النای نازم ببوس. باران زبان خیلی علاقه نداره البته ترم دومش و اکسلنت گرفت اما موسیقی خیلی دوست داره با اینکه سخته اما تلاش میکنه یاد بگیره نمیدونم بذارمش یا اینکه زوده. ؟
نسرین مامان باران
24 خرداد 93 8:54
مرسی از راهنماییت موافقم که معلم خیلی تاثیر داره چون واسه موسقیش حتی اینقدر مربیش من و باران و تشویق کرد ما انگیزه دار شدیم ادامه بدیم هر جلسه به باران میگه دیگه باید فلود زدن و شروع کنی و این باعث میشه باران هیجانی ر واسه یادگیری بشه .
ماهنامه شهرزاد
26 آذر 93 0:49
سلام مامان النا کوچولوی خوشگل. ممنون از لطفی که به ما دارین و ممنون از وبلاگ قشنگتون. با اجازتون این پست رو برای چاپ در مجله برمیدارم.