الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات النا

عکس های تولد

1392/7/9 8:30
نویسنده : گیلدا
3,226 بازدید
اشتراک گذاری

این تزئینات کیتی که تولدت مبارک رو از نت دانلود کردم.برای ریسه هم طرح خودم بود

کیک تولد کیتی در کنار چراغ مطالعه کیتی از گیفت کیتی که براش خریدم.

اینجا النا داره شمع رو فوت می کنه.با چه ذوقی داره شمع رو فوت می کنه.

یه تولدت مبارک با یه ریسه خیلی بزرگ از بادکنکهای صورتی و سفید بود.فکر کنم یه 80 تایی بادکنک گرفته بودم.

بعد که شمع رو فوت کرد همه براش دست زدند همچین یه کمی جا خورد بعدش هم ذوق کرد.

بعدشم سریع نشست و همه کادوها رو باز کرد.و تا دونه آخرش رو باز نکرد خیالش راحت نشد

غذاها شامل:الویه به شکل کیتی البته خیلی سعی کردم خوب دربیاد.پیراشکی فکر کنم یه 45 تایی درست کردم.کلی زمان برد. و چیکن بیف استراگانف و ژله بستنی که خیلی بانمک شده بود.

بعد باز کردن کادوها سریع رفت خوابید.این شنل و یه جفت کفش خیلی خوشکل رو عمه انیس از آلمان براش پست کرده.دستت درد نکنه عمه جون که از آلمان به فکر تولد النا بودی.

 

یه ست کیتی هم بهش دادم شامل دفتر و مداد رنگی کیتی، دستمال تو جیبی کیتی،چراغ مطالعه کیتی و یه دفتر پر از عکس برگردون کیتی .یه ست قیچی سه تایی کیتی. کیف کیتی

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نسرین مامان باران
7 مهر 92 23:33
سلام عزیزم تولد التا جون مبارک(ببخشید باتاخیر) دستت درد نکنه عالی بود راستش از باران تو آتلیه عکس گرفتم و قاب کردم به همه مهمونها دادم . اما چون فرصت نکردماسکن کنم تو وبش نذاشتم مرسی از راهنماییهات
ارلا
15 مهر 92 9:33
تا کدوم ستاره دنبال تو باشم... تا کجا بی خبر از حال تو باشم... مگه میشه از تو دل برید و دل کند... بگو می خوام تا ابد مال تو باشم... از کسی نیس که نشونی تو نگیرم... به تو روزی میرسم من که بمیرم... هنوزم جای دو دستات خالی مونده... تا قیامت توی دستای حقیرم خاک هر جاده نشسته... روی دوشم کی میاد روزی که با تو روبرو شم... من که از اول قصه گفته بودم غیر تو با سایه م نمی جوشم... منتظر حضورت ونظر دل گرم کنندت هستم
مامان نسترن
15 مهر 92 10:43
تولدت مبارک عزیزم. دست مامان گل وباسلیقه تم درد نکنه
ارلا
21 مهر 92 10:20
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررک
مامان خونه
24 مهر 92 15:55
سلام.تولد دختر گلتون مبارک.دختر منم تقریبآ هم سن دختر شماست.امسال گفت که تولد با تم کیتی بذاش بگیرم.من هم یه جشن کوچولو براش گرفتم.خوشحال میشم سر بزنید. وبلاگ دخترم http://elena-joon.blogfa.com وبلاگ خودم http://mamanekhoone.blogfa.com
نسرین مامان باران
6 آبان 92 11:56
سلام عزیزم ممنون که سر زدی واسه موسیقی باهات موافقم و دنبال کلاس خوب هستم اما زبان و تردید دارم باتوجه به روحیات بارن که یک ثانیه سرجاش نمی شینه به نظر محدود کردنش درست نباشه ممنون از راهنماییت
مامان آروین (مریم)
11 آبان 92 11:50
تولدت مبارک عزیزم تزئینات ، کیک ، کادوها و از همه مهمتر خودت خیلی قشنگ و ناز بودن
نسرین مامان باران
20 آبان 92 11:25
سلام گیلدا جون خوبید؟ کم پیدایی؟
نسرین مامان باران
21 آبان 92 10:05
سلام عزیزم ما هم خوبیم . باران و هم موسیقی و هم زبان ثبت نامش کردم. اما به زبان علاقه ای نداره البته به نظر خودم . مهد خلاقیت ما اینجا نداریم. چه ویژگی داره؟
مامان تیارا
20 آذر 92 11:53
عزیز دلم اولا با تاخیر تولدت مبارک .همیشه شما منو شرمنده میکنید .ممنون که بیادمون هستید . دوستتون دارم و روی ماهتون را میبوسم
عاطفه مامان الای
24 آذر 92 10:25
سلام عزیزم منو شرمنده کردی با مهربونیاتتولدت مبارک عزیزم ولی شرمنده گیلدا جون خیلی دیر اپ میکنی خودت ببین از ار دیبهشت تا حالا دوبار اپ کردی منم میومدم میدیدم اپ نیستی ...میرفتم منونم که لطف داری وفراموشمون نمیکنی میبوسمتهم خودتو هم گل دخترتو
مامان نسترن
7 دی 92 8:53
شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه ، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود . . .
سایروز
15 اسفند 92 9:10
الهی سر اون ذوق کردنه خیلی منم ذوق کردم.همیشه شاد باشی النای کوچولو