الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات النا

عروسی

1390/7/16 10:01
نویسنده : گیلدا
894 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه عروسی دختر عمه ام مریم بود و برای النا چهارمین عروسی بود که می رفت. عروسیهای دیگه خیلی بهش خوش گذشت ولی این عروسی یه کم صدای ضبط بلند بود و النا با تمام وجود داد می زد تا صداش از صدای ضبط بلندتر باشه و من خیلی نگرانش بودم و همش می گفتم مامانی یواش اینقدر داد نزن ، برقص ، دست دستی کن. یه چند لحظه حواسش پرت می شد و دوباره روز از نو روزی از نو شروع می کرد به جیغ زدن. من یه پام بیرون سالن بود یه پام توی سالن. تا می رفتیم بیرون شروع می کرد به بلند بلند خندیدن و بازی کردن ولی بمحض اینکه می اومدیم داخل دوباره شروع می کرد به جیغ زدن. آخرش یه جعبه دستمال کاغذی گذاشتم جلوش و اون شروع کرد به دستمالها رو کشیدن بیرون و حواسش پرت شد از اون ور دستمال می ریخت بیرون از اون طرف من دوباره می ذاشتم توی جعبه اش . همه مهمونها سر میزم به ما می خندیدند . خلاصه داستانی داشتیم باهاش. سر شام هم تا غذا آوردن قاشق خودش رو می کرد تو بشقاب من و کلی برنج می ریخت روی میز و کلی هم ذوق می کرد. خواهرم می گفت اگه این پیش خدمته بیاد میزت رو ببینه پوستت رو می کنه. خلاصه از اون طرف بابا بابائیش هم هنوز از ماموریت نیومده و کلی مسئولیتها گردن منه. اونقدر کار دارم که نگو .البته بابا بابایی از دور کنترل می کنه همش زنگ می زنه می گه اگه کاری داری بگو هر وقت کاری برام پیش می یاد از اون طرف یا با یکی از عموهات یا با پسر عمه ات هماهنگ می کنه تا کمکم کنند. خلاصه داستانی شده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرشیدا قند و عسل
16 مهر 90 10:36
روز جهانی کودک بر النای محبوب و خوشگل و نازم مبارک.
مامان نسترن
17 مهر 90 10:05
نینی آسمونی گل روزت مبارک
نسرین
18 مهر 90 12:32
روز کودک مبارک
مامان گیسو
19 مهر 90 2:10
سلام عزیزم خوبی ؟ ماشاا... خداییش خیلی دخملت ناز و قشنگه خدا بهت ببخشتش ان شاا... همیشه شادی برین دوستم بوسسسسس
مامان آناهل
19 مهر 90 7:30
عجب عروسی دیدنی ای بوده. جامون خالی تا باهات بازی کنیم . ایشالا بابایی زود برمیگرده
samaneh
19 مهر 90 17:33
ایییییییییییییییی شیطون بلااااااااااا انشاالله همیـــــــــــــشه به عروسی انشاالله عروسی خودت عزیز خاله
فرانک( مامان نائیریکا)
21 مهر 90 8:06
وای چقدر این دخملا می رند عروسی