الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات النا

اولین کلمات النا

1390/2/19 15:42
نویسنده : گیلدا
467 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم النا تازه یاد گرفته بگه بابا - ماما- عمه. این اولین کلماتی بود که گفت و من و باباش کلی ذوقشو کردیم. تازه وقتی من سر کار بودم و مامان بزرگش کنارش بود گفته بود عمه و در همین لحظه مامانم با خونه بابا بزرگش تماس گرفته بود تا با عمه اش صحبت کنه ولی از قضا عمه خونه نبوده . بعد از مکالمه ایی که با بابا بزرگش انجام شده بود تقریبا غروب همون روز عمه تماس گرفت وگفت تبریک می گم . منم مات و مبهوت که من چه کار کردم که باید تبریک بشنوم . تازه یادم اومد که بله موضوع النا است و اولین کلماتی که بیان کرده. عمه گفت که براش یه هدیه می خرم به مناسبت اولین عمه ایی که بر زبان آورده. در همین لحظه خاله النا گفت عجب روزگاری من این همه حرف می زنم کسی چیزی برام نمی خره.

بابای خودم کلی حسودیش شد و گفت اگه گفته بود بابا بزرگ من که یک هدیه کمه چند تا هدیه براش می خریدم.

امروزم روز ماهگرد النا است اون تازه ٨ ماهه شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
11 خرداد 90 14:27
سلام خانومی. من با اجازه لینکت کردم.