الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات النا

بیماری النا

1390/6/6 8:52
نویسنده : گیلدا
607 بازدید
اشتراک گذاری

عجب مریضی بود این مریضیه. النا برای اولین بار مریض شد.بقول دکتر ویروس گرفته بود. اونم چه ویروسی. دوره اش 4 روز بود . اونقدر هم شدید بود که دخترم خیلی لاغر شد.دکتر گفت هیچ کاری نمیشه کرد باید دوره اش تکمیل بشه.دخمل من که اصلا گریه نمی کرد همش گریه می کرد اونم از دل درد شدید اصلا ساکت نمیشد.حالا یه چند روزی از بیماریش گذشته و خوب دوباره سرحال شده ولی لاغر . دوست دارم برای تولدش دوباره حتی بهتر از قبل از بیماریش بشه.خودم هم از این مریضی گرفتم خیلی سخت بود خودم 5 کیلو وزن کم کردم.همسری و خاله النا و بابا بزرگ و مامان بزرگش هم گرفتن. موندیم عجب ویروسی بود که هر کس با النا در ارتباط بود گرفت.

امیدوارم همیشه همه بچه ها سالم و سرحال باشند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

termeh & haleh
6 شهریور 90 10:01
خدارا شکر خوب شدی خوشگل و خدارا شکر که النا ی عزیم دیگه مریض نمیشه
مامان نسترن
8 شهریور 90 16:12
مامان مهربون عیدت مبارک.
مامان آناهل
15 شهریور 90 4:05
عزیزم . الهی میدونم چی کشیدی . آخه آناهل هم دچار همین ویروسها شده بود البته از یه نوع دیگه اش. خدا کنه هیچ بچه ای مریض نشه.
نسرین
15 شهریور 90 10:24
سلام گیلدا جون . ممنون . من به وب تفکر مثبت زیاد سر میزنم مطالب خیلی خوبی داره. چندبار خواستم نظر بگذارم اما نمیشد .

سلام.چرا نمی شد؟؟؟؟؟؟؟ دوستام همه نظر می ذارن.مشکلش چی بود؟ظرف چند روز آینده به سایت تبدیلش می کنم و دیگه با بلوگفا و این مشکلاتش خداحافظی می کنم.
samaneh
16 شهریور 90 0:11
آخی عزییییییییییییییییزم خیلی سخته تحمل مریضی بچه ها انشاالله هیچ وقت دیگه مریض نشی عزیزم
مامان آنیتا
19 شهریور 90 7:31
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان فاطمه‌شهرزاد
19 شهریور 90 10:56
سلام مامان مهربون النا جون تولد اين دسته گل را تبريك مي گويم انشاءالله هميشه شاد و سالم باشيد از جانب من دختر گلتون را ببوسيد
مامان علی خوشتیپ
19 شهریور 90 14:11
سلام امیدوارم حال النا جون خوب شده باشه و همچنین حال خودتون النا جون تولدت مباااااااااااااارک
نسرین
4 مهر 90 13:41
سلام عزیزم . ممنون از محبتت .
فرانک( مامان نائیریکا)
5 مهر 90 0:15
مرسی عزیزم از دلداری و همدریت. حسادت می کنند به رابطه خوب ما فقط همین و دروغ گفتن هم که عادی شده. من خیلی کار دارم دیگه اصلا وقت نمی کنم فکر خدا کنه زود حال النا جونم خوب بشه