الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات النا

النای یک سال و نیمه=18 ماهه

1391/3/7 12:41
نویسنده : گیلدا
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

میگن مامانها همش تو استرس و حرص خوردن هستند راست می گن.این النای شیطون بلا اصلا یه لحظه یه جا نمی شینه.از صبح که بیدار میشه یا خوابه یا داره راه می ره.اونم چه راه رفتنی.یا سرش تو ماشین لباس شوییه و یه پارچه یا لباسهای خودش رو می ریزه تو ماشین و همش درش رو باز و بسته می کنه.یه دفعه هم دستش موند لای درش.همچین گریه می کرد و می گفت مامان باز باز.(یعنی درش رو باز کن).

همه چیز رو  اکثر می گه.تا یه سوالی ازش می پرسیم و معطل می مونه میگه نمو.این جوابی برای تمام سوالهاییه که نمی دونه چی بگه.به گوجه می گه=دوجه.ب پرتقال و لیمو =نونو.به آب می گه=آبه.خرگوش=آگوش.جوجه=جوجو.گربه=پیشی.آلبالو=آمبالا. بیسکویت = بی بی .برنج براش گرد می کنم خیلی دوست داره می گه =دوله دوله (گوله ) .میگم گوزنه چی داره می گه=لاخ(شاخ).چون تا حالا زرافه ندیده به زرافه هم می گه گوزن .هر خوردنی که اسمش رو نمی دونه=به به.

می گیم النا صدات کردیم چی جواب می دی می گه=بعله با تشدید می گه.

دختر خیلی شیطون و بانمکیه .دکتر که می برمش برای چکاپ همچین دکتر رو نگاه کرد اونم دکترش اونقدر جدیه که نگو ناخداگاه بهش گفت:چطوری خانوم کوچولو اونم همینجوری دکترش رو نگاه می کرد.بعد گذاشتمش روی تخت تا لباسش رو بپوشم سریع در کیفش رو باز کرد قطره آهنش رو اورد بیرون و قطره چکونش رو گذاشت تو دهنش و گفت به به .اونقدر دکترش خندید و گفت:عجب دختر شیطون و باهوشی دارید. گفتم آقای دکتر پوستمون رو کنده.

همش برای کم غذا خوردنش حرص می خورم.خیلی کم غذا می خوره.دختر ظریف و لاغریه.دکترش همه جور آزمایشی براش نوشت و در آخر گفت سالمه مشکلی نداره ژنتیکش اینه چون خودت و شوهرت لاغر هستید.من گفتم آقای دکتر من و همسرم وقتی اندازه النا بودیم خیلی توپول بودیم.یه بار هم قرص اشتها بهش داد اصلا به هر جوری نتونستم بهش بدم.دکترش هم گفت اگه نخورد بهش نده اشکال نداره.

حالا این به یه طرف ،هفته دیگه هم واسکن داره اونم چه واکسن سختی.دکترش گفته واکسنش سخته نگران نباشید.

خدا به این مادرها صبر بده تا بتونند بچه هایی خوب و موفق و سالمی رو پرورش بدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسترن
12 اسفند 90 2:13
سلام دوست جونم. ممنونم از ایده های قشنگت واسه تولد پسری. نمی دونم چم شده امسال به سرم زده کیکشو خودم بپزم . کلی مامی سایتو زیرو رو کردم خیلیم شرمنده شدم که من چقدر بیهنرم
ثمین
24 اسفند 90 11:33
سلام گلم برای دریافت رمز یه ایمیل به آدرس samin.niniweblog@gmail.com بزنید و موضوعی رو که رمزش رو میخواین بفرمایید تا براتون ارسال بشه
مامان سونیا
14 فروردین 91 14:58
ای جونم به این شیطون بلا پر جنب و جوش عزیزم اگر شیر خودت رو میخوره از شیر بگیرش خوب میشه اشتهاش باز میشه سونیا هم همینطور بود حالا خوب شده