الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات النا

عکسهای النا

1391/3/11 10:57
نویسنده : گیلدا
2,070 بازدید
اشتراک گذاری

 من مامان وقتی النا 7 ماهه بود رفتم آتلیه سایان تا یه وقت بگیرم براش .گفتم نمونه کارهای بچه ها رو می خوام ببینم .وقتی نمونه ها رو نشون داد از تعجب شاخ درآوردم چون دیدم حتی بچه یه روزه هم عکس داشت اونم چه عکسهای باحالی.یه عکس دیدم یه مادر با بچه یک ماهش انداخته بود اونم چه عکس جالبی.گفتم من اصلا نمی دونستم که شما بچه به این کوچیکی هم می تونید عکس بندازید اگه می دونستم زودتر خدمت رسیده بودم.خلاصه بماند.یه وقت گرفتم اومدم.تصمیم گرفتم سر فرصت مخصوصا تولدهای النا ببرمش آتلیه.اینم چند تا از عکسهای آتلیه النا.

 

 

 

اولین عروسی که النا رفت

عید سال 1390

این خرس رو ستاره براش عیدی آورده از ساری

 سیزده بدر سال 1390

 

زمستان سال 1390

عید سال 1391

روز اول عید خونه بابا بزرگ(این خرس رو عمو حسین وقتی النا واکسن یک سال و نیمه اش رو زد براش هدیه خریده.اونم تموم عیدیهاش رو با این خرسه رفته و چون کلاهش هم قرمزه و النا هم کلاه قرمزی رو خیلی دوست داره بهش می گه کلاه.)

النا در حال عروسک بازی خونه مامانا (پسر عمه ام محسن بهش یک عروسک باربی عیدی داده با 30 دست لباس و یک کلاه گیس)

خونه عمه پری رفته عیدی(این پیرهنش هم عمه پری همون روز بهش داد و تنش کرد)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نارسیس
20 اردیبهشت 91 11:36
عزیزم خدا براتون النا خوشگله رو نگه داره . ماشاالله به ناز بودنش . گیلدا جون این طرح عکسهای النا رو داری به من هم بدی؟ آخه کفشدوزکیه و خیلی قشنگه . من میخوام برای پسرم رهام تولد کفشدوزکی بگیرم . ممنون گلم
ن
20 اردیبهشت 91 13:04
سلام عزیزم . چه عکسهای نازی . ببببببوووسسس
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:10
سلام گیلدا جون. بلاخره تشریف آوردین. دست گلت درد نکنه با این عکسای خوشگل دخمل نازت
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:11
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
نسرین مامان باران
24 اردیبهشت 91 10:09
سلام گیلدا جون . روز شماهم مبارک .
مامان نسترن
28 اردیبهشت 91 8:58
گیلداجونم هه عکساش قشنگن . اما عکس اولی درست انگار النا جون رو بردی آتلیه . به نظرم این عکسشو بده واست بزرگ کنن بزنن توی پذیرایی یا اتاق النا جون نازنازی. (البته ببخشد فضولی کردم)
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 اردیبهشت 91 14:38
سلاااااااااام ممنون که به ما سر زدی النا جون چقدر ناز و شیرینه ماشالا اگه مایل باشید با هم تبادل لینک کنیم و همیشه به هم سر بزنیم
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 اردیبهشت 91 16:50
خدا ایشالا این دختر نانازتو حفظ کنه خیلی دوستش دارمااااااا خوشبخت باشید
ثمین
29 اردیبهشت 91 23:54
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
علي كوچولو
3 مرداد 91 11:19
خيلي كوچولوتون نااااازه به منم سر بزنين