الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات النا

تغذیه کودکان یک ساله

1390/9/17 11:38
نویسنده : گیلدا
620 بازدید
اشتراک گذاری

تغذیه کودک نقش حیاتی در سلامت او دارد. غذای کودک بهتره عاری از مواد نگهدارنده باشه و از سبزیجات و مواد تازه تهیه بشه.غذایی کودک تنها می تونه 8 ساعت در یخچال نگهداری بشه و از خوراندن غذای مانده به کودک خودداری کنید.

سعی کنید غذای کودک نرم و کوبیده شده باشه.اگه از ماهیچه معمولی به جای گل ماهیچه برای غذای کودک یک ساله استفاده می شود سعی کنید در جهت خلاف تارهای ماهیچه با قیچی تکه تکه شود طوری که احتیاج به جویدن نداشته باشد.

غذای کودک یک ساله باید هر روز با چند قطره روغن زیتون یا مقدار خیلی کمی روغن حیوانی چرب شود .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آناهل
23 آذر 90 17:53
جغله کوچولو
3 دی 90 23:45
سلام خاله . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
مامان نسترن
13 دی 90 9:06
سلام دوست خوبم.از اینکه به یادمی و فراموشم نکردی ممنونم. دوستت دارم یه عالمه. نینی گلی رو هم دوست دارم قد خدای اسمون
ثمین
18 دی 90 13:37
سلاااااااااااااااااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم
مامان نسترن
13 بهمن 90 18:28
سلام دوست جونم. این خبر رو به همسرم ایمیل زده بودن. اونم گذاشته توی وبلاگ. من بی تقصیرم:
مامان آناهل
14 بهمن 90 21:23
وای گیلدا جان تو که غیبتت از منم طولانی تر شد . کجاییییی . برگرد پیشموووووووووووون
خاله محمدماني
10 اسفند 90 10:25
النا خانم شيطون يك موقع مامان جونت رو خسته نكني اخه ماماني خيلي دوستت داره گناه داره كه خسته بشه جيگر
مامان نسترن
28 اسفند 90 16:58
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد پیشاپیش سال نوی شما خونواده کوچیک وصمیمی مبارک
مامان نسترن
30 فروردین 91 8:57
قالب جدیدت مبارک النای نازم